onsdag den 22. april 2009

Tæl til ti

lyder der et gammelt mundheld. Det har jeg gjort adskillige gange i dag, når maskinerne ikke ville som jeg ville.
Ind i mellem tager jeg en lille pause fra gulvsliberiet og fatter strikkepindene.
Lige i øjeblikket et det min 7-hex vest der er gang i.
Jeg har strikket de første 2 hele 7 hexe, der består af 7 stk. 6 trekanter.
Hø-hø, den ene 6 kant så underlig ud. Det tror da pokker, for jeg kan ikke tælle til 6, og har strikket 7 trekanter.
Dumt. Så der er kun et at gøre: trævl op!!

Jeg kan da nyde 2 færdige projekter, der hænger ude på tørresnoren.
Jeg vaskede dem nemlig i morges, mens jeg ventede på at kunne hente maskinparken i trælasten - de åbner først kl. 9.
Det er min røde trøje fra garnstudio i Muscat og mit halvsol sjal, som skal på Kal-Sjal-Cal.
Der kommer billeder af dem senere her på kanalen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar