tirsdag den 20. januar 2009

7-hex


Endelig oprandt dagen, hvor jeg måtte tage hul på min julegave. Det skulle ligge i 2 uger og hvile efter spinneprocessen.
Det er en drøm at strikke med dette meget lækre håndspundne garn - designet specielt til mig. Hver centimeter af garnet bliver studeret nøje, som det glider gennem hænderne, når jeg strikker. Det er mine yndlingsfarver, og de er utrolig klare.
Opskriften til 7-hex vesten er ganske udfordrende at strikke efter.

At last the day came, when I could knit of my Christmas gift. It had to lay and rest 2 weeks after the spinning proces.
It is a dream to knit of this very beautiful yarn - designed especially for my. It is my favourite colours, and I enjoy each centimetres of it - and the clearness of the colours.

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej.
    Ja der er til et par timers tidsfordriv og jeg skal bruge hæklenål nr. 4½. God dag.

    SvarSlet
  3. Ups. kom til at sende to indlæg.

    SvarSlet
  4. Okay!!! Gad vide hvem der har spundet - over en ende?

    SvarSlet