fredag den 5. september 2008

Besøg hos lægen

Jeg er så glad for, at mit hjerte er helt i orden. Det kunne lægen berolige mig med ved et besøg i går.
Mit ene ben ekser under mig, så jeg bliver - for en sikkerheds skyld - sendt til sygehuset for at få taget et røntgenbillede, der skal afsløre om jeg har slidgift.
Min læge mener ikke, at der er noget alvorlig galt - andet end overanstrengelse af kroppen igennem forårets og sommerens arbejde med hus og have.

I am so happy for that my heart is all right, my doctor said yesterday, when I visited her.
My left leg is stupid, så I will be sent to the hospital for an X-ray. It can tell if something is vrong.
My doctor says that there is nothing seriously wrong - other than I have used my body too much through the Spring and summer when working in house and garden. I sure hope she is right.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar