tirsdag den 30. september 2008

Bang



Jeg sidder lige så stille i min stue en fredelig tirsdag morgen.
Lige pludselig lyder der et hvinende bremser og BANG. Jeg vandrer hen til vinduet for at se, hvad der dog er sket. Og så kan det nok være at jeg kommer udenfor - stadig iført min housecoat, men det er dog mindre vigtigt.
En ung mand står ved siden af sin fars firehjulstrækker og er dybt rystet. Den vender mod kørselsretningen lige ud for min indkørsel. Han har pløjet alle mine plantesten op på den ene side af indkørslen og hans bil har fået nogle gevaldige skrammer.
Der er heldigvis kun set materiel skade.
Det er sket en gang før, at en bil har pløjet mine plantesten op. Den gang røg der bare en plantesten ind gennem stuevinduet. Mindre behageligt.
I was sitting in my dining-room a Tuesday morning. Everything was quiet.
Suddenly there is a BIG BANG. I look out of the window to see what has happened.
A young man stand beside his car and is in chock. His car (it was his dad's car) has turned into my plant-stones. His car is much damaged.
Luckily nothing happened to the young man.

1 kommentar:

  1. Oh my goodness. I'm glad no one was hurt. What a shock for you.

    SvarSlet