torsdag den 7. august 2008

FY-FØJ - only in Danish

Black flyttede ind her mellem jul og nytår 2005. Lågen stod åben, og "herren" synes, at han var i sin fulde ret til at vandre langs vejen (den er ret trafikeret). Heldigvis var det 1. nytårsdag, så der var kun meget få biler ude at køre. Siden har han været meget bevidst om, at det er strengt forbudt at gå uden for lågen uden et menneske i den anden ende.
Lige til i dag.
Jeg var ude for at "studse" i forhaven, og lige pludselig kigger jeg op, for der kommer en hund. Indtil jeg opdager, at det er min egen hund. Ups, da røg hjertet helt op i halsen, for normalt går han uden halsbånd indenfor lågen. Der var ikke noget jeg kunne få fat i andet end hud og pels ved halsen. Ingen skæld-ud for så var han rendt sin vej - og min fantasi er ret livlig. Men en velkomsthilsen. Goddag Black, hvad laver du dog her? med blid stemme. Han kom ind i haven, og han er nemlig lige præcis klar over at han har gjort noget meget forkert og forbudt, for det var en lang, lav hund, der sneg sig ind i huset.
Årh, han ville da bare ud til mig, så hans flok kunne være samlet.
Og dette var indlæg nr. 200 på denne blog - sikke et "jubilæum".

2 kommentarer:

  1. Puha, godt at BLK kom hjem igen.
    Felix siger, at du skal blive inden for lågen, brormand.
    Tillykke med de 200...

    SvarSlet