tirsdag den 13. oktober 2009

7 orange ting

Det var sjovt at gå rundt i hytten min og finde orangefarvede ting. Der er mange af bøgerne, der har orangefarvet omslag. Her en stak om patchwork.



*Sørme så - jeg fandt lidt garn.


Her er en yndling - et håndklæde med Bamse. Det fik jeg engang i tidernes morgen af en kollega, der synes jeg skulle fejres som månedens medarbejder.


Lidt hjemelavede kort.

Armbånd fra min svigerindes biks i Helsinge.


En rulle sytråd på toppen af lampen.


En af Blacks bolde. Han har arvet den fra Max - sidste boxer i rækken.
Jeg giver herved bolden videre til: Zette, frk Vanman og Strikkeheksen.
og håber I vil deltage i legen. Farven er lyserød.

4 kommentarer:

  1. Det er meget spændende at se, hvad du vælger at vise frem - jeg ser fx, at du også er glad for Kaffe Fasset. Så du udsendelsen med ham for nogle måneder siden på tv? Den var fantastisk!

    SvarSlet
  2. Åh, hvor var det dog spændende at se, hvad du fandt på. Jeg er som du og Madame rigtig glad for Kaffe Fassets ting og har lånt bøger af Lars' mor, som kan danne inspiration til rigtigt mange ting herhjemme.

    Tak fordi du greb - den orange tråd.

    Knus ;-)

    SvarSlet
  3. Madame, nej jeg så ikke udsendelsen med Kaffe Fasset. Jeg ser utrolig lidt fjernsyn...

    SvarSlet
  4. Jeannette Mariae, det var en fornøjelse at gå rundt og finde ting.
    Tak for den orange "bold" jeg greb i luften.
    Knus

    SvarSlet