søndag den 13. september 2009

Give away


For et par år siden deltog jeg i en verdensomspændende swap af Dear Jane #57 og modtog et par hundede stykker - og sendte lige så mange ud.
Man skulle skrive sit navn, by, land og dato på lapperne og tegne/brodere et motiv på.
Det var ganske morsomt at deltage i denne swap.
Jeg synes, at firkanterne bør bruges til noget fornuftigt, og da jeg ikke selv har lyst til at bruge dem, er dette en give-away til den første der melder sig via kommentarfeltet. Der kan vist blive nok til en stor quilt.
This is a give away. Do you want these Dear Jane #57 give a comment. I guess there is around 200 pieces - enough for a big quilt.

2 kommentarer:

  1. Hej Kisser.
    Hvis ingen melder sig, vil jeg mægtig gerne se dine mange blokke, når vi mødes. Jeg har en pæn samling selv, som endnu venter på at blive syet sammen.
    God fridag .
    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Det er dine. Der er mange flotte imellem, og spændende er det jo med alle de hilsner fra hele verdenen.

    SvarSlet