mandag den 14. september 2009

Award

Jeg har fået en award fra flittige hender i Norge, og der følger lidt betingelser med:
Jeg skal skrive 10 ting om mig selv, og tildele awarden til andre blogejere.


Her er 10 ting om mig.


1. Min datter og svigersøn er det bedste. Black hund kommer også ind på en førsteplads
2. Jeg elsker harmoni og balance
3. Jeg elsker gaveprincippet og øver mig tit
4. Jeg gør altid mit bedste
5. Jeg elsker at leve i nuet
6. Jeg elsker godt samarbejde
7. Jeg sætter ærlighed i højsædet
8. Jeg elsker smil
9. Økologi er et must
10. At være til glæde og gavn for mine omgivelser - godt humør, latter smitter. På min gravsten skal der stå: Hun døde af grin.


Jeg vil gerne tildele awarden til
Felix-Strikketing, fordi hun er nævnt som #1
Frk Vanman, fordi hun er Marianne
LiseStrik, for sin store energi
Mamalover, for sin fantastiske blog - og MAX, som jeg har stor glæde af
Lavendel, for sin fine humor og optimistiske livssyn

8 kommentarer:

  1. Ja men tusind tak, Kisser!!Er vældig glad fordi du tænkte på mig.

    SvarSlet
  2. Tillykke med din award, Kisser, og jeg nød at læse, hvad du fortæller :-)

    Haha, jeg kan godt lide den med, at hun døde af grin ...

    SvarSlet
  3. Lavendel: Selvtak.

    Madame: Ja og min datter spør af og til, om hun skal hjælpe mig på vej...

    SvarSlet
  4. Tillykke med awarden og mange tusind tak for den.

    SvarSlet
  5. 1000 tak for æren, Kisser. Stafetten er sendt videre ; )

    SvarSlet
  6. Selv tak, Marianne og Rikke.

    SvarSlet
  7. Du glemte at skrive den 11. ting: Du er verdens bedste moar - synes Black og jeg.
    Tak!
    HEP.

    SvarSlet