torsdag den 24. september 2009

Åh, suk, jammer

Det har været en utrolig lang arbejdsdag i dag.
Dagen startede godt før arbejdstid med en times yoga.
Fra kl. 9 til 16.15 har jeg - sammen med mine kolleger - bare siddet og siddet, for vi har haft workshop. Det er så hårdt for kroppen, for jeg bevæger mig en del i løbet af dagen.
Det var også svært at holde fokus den ganske dag, og lige pludselig mærkede jeg et forsigtigt skub til min fod, for jeg var vist gået over i en anden verden. Det var lige efter frokost!!
Heldigvis var Black meget oplagt da jeg kom hjem, så vi har vandret en laaannng tur, så kroppen kunne genfinde sit næsten normale leje.
Hav en god aften derude.

4 kommentarer:

  1. Og en rigtig god aften til dig og Black også.

    SvarSlet
  2. Pyha, godt du har Black til at fortælle dig om livets sande værdier :-)

    SvarSlet
  3. Madame, de er heldigvis i overtal

    SvarSlet