fredag den 10. maj 2019

At komme over nogle personlige grænser

Jeg har mange gange været til fysioterapi igennem mit lange arbejdsliv, fordi jeg led af kontornakke.
Og helt ærligt - jeg hadede det som pesten.
Jeg kom over det, for massagen hjalp. Og jeg kunne fortsætte mine forkerte arbejdsstillinger.
Lige til den dag, da jeg fandt ud af, at det er muligt at sidde rigtigt på en stol og undgå kontornakken.
Jeg har heller aldrig været ret begejstret for at nogen rørte alt for meget ved mig.
I dag har jeg været til zoneterapi og havde også bestilt massage af benene.
Det var så skønt, at jeg hørte mine engle synge for mig.
Næste gang jeg skal til zoneterapi - om 2 uger - har jeg altså bestilt helkropsmassage (og zoneterapi).
Det er da grænseoverskridende - for mig.
Fordi, så kan min allerkæreste yogalærer og zoneterapeut fortælle mig, hvordan min krop befinder sig (den muskelmæssige side af mig) - for jeg er nemlig i  krise, efter den diagnose jeg fik på sygehuset i onsdags om min lamme fod/ben.


3 kommentarer:

  1. Kære Kisser. Jeg er ked af at den diagnose ikke var noget, som kunne behandles . Godt du har fundet en, der kan give massage til gavn for dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Lene, det er nedtur - jeg skal nok komme ovenpå igen, når jeg lige har fordøjet det hele...

      Slet
  2. Hanne, du har fulgt godt nok med - jeg har ikke offentliggjort min diagnose, og det gør jeg først når jeg selv har affundet mig med den.

    SvarSlet