fredag den 25. april 2008

Kronprinsen

Lige om lidt fylder Danmarks kronprins 40 år. Det er faktisk den 26. maj. Jeg fulgte meget med i Dronningens graviditet, fordi hun var nogle uger forud for mig.
Min kronprinsesse fylder nemlig også 40 år i år.
Dejlig følelse at gå tilbage i tiden og se billederne på den indre nethinde om graviditeten og det efterfølgende vidunder.
Fødselsdagen er den bedste dag i hele året. En meget speciel dag.
Sådan er det at være mor.
Jeg vil først begynde at tænke på "alderdom", når mit barn fylder 50.

Der er kommet et nyt EU-direktiv, der foreskriver, at aldersbegrebet pga diskrimination skal ud af overenskomsterne. Det betyder, at vi kan være på arbejdsmarkedet til vi dør. Hi-hi, jeg vil tage fra plejehjemmet på arbejde!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar