onsdag den 1. august 2012

Patchwork tæppe

Patchworkbutikken i Køge genåbnede helt ny butik den 1. august.
Jeg måtte absolut derhen og se på varerne.
Og havde bestemt inden, at det er på tide at sy et nyt tæppe, og det skal være rødt.
Denne gang skal det ikke være så tykt, som de øvrige tæpper jeg har syet.
Alle materialer - 9 forskellige slags stoft + til bagbeklædning - er indkøbt til formålet.
Jeg tror nok, at jeg har noget rødt stof på lager, så hvis jeg mangler en lille stump kan det nok anvendes.
Endnu ved jeg ikke hvilke mønstre, der skal indgå i tæppet.
Det bliver vinterarbejde, for jeg synes oså jeg trænger til en lille strikkepause.
Naturligvis cyklede jeg ud til butikken, og på vejen hjem kom jeg lige forbi en af mine gamle elever, og hun stod udenfor sit hus, så hun spurgte om jeg ville ha en kop tår kaffe. Ja tak.
Vil du ha en flaske hyldeblomstdrik med hjem?
Ja tak.


2 kommentarer:

  1. Super flotte farver, og tak for en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne stoffer du har købt til at sy med! Dejligt også at møde en tidligere elev og blive så hjerteligt modtaget.
    Klem og en rigtig god lørdag til dig!

    SvarSlet