søndag den 11. april 2010

Strik-in

hos Britt, der havde lavet denne skønne kage. Hun kaldte den en amerikansk lagkage. En ordentlig kaloriebombe. Britts skønne sommerbluse.

Forstykke til en af mine egne ufoer.
En anden af mine ufo'er.
Malenes trøje. Den har den skønneste grønne farve. Den (farven altså) er noget forvrænget på billedet.

Skønt barnevognstæppe til Mettes barnebarn, der stadig ligger i mors mave.


Jeg fotograferede også Mariannes sommerbluse, men billedet er ikke gået i kassen.

Tak for en skøn eftermiddag hos Britt.

2 kommentarer:

  1. Det lyder så dejligt med jeres strik-ins, Kisser! Når jeg bliver en fri fugl, vil jeg lære at strikke og lave smukke bluser, som I gør :-)

    Ha' en god solskinsdag!

    SvarSlet
  2. Madame: det er også nogle skønne eftermiddage, vi holder.
    Glæd dig, for det er så godt at strikke.
    Hav en glad dag.

    SvarSlet