onsdag den 21. april 2010

Sommerdæk

Nu er det sommer. Og den blir god.
Jeg har lige fået skiftet vinterdækkene ud med sommerdækkene.
Vinterdækkene er nu altså blødere at køre på - sommerdækkene, det er ligesom at køre på noget der ligner sten!
De var bagud - de gode folk, der skifter dæk for mig.
Heldigvis ligger butikken kun et stenkast fra lystbådehavnen, så Black og jeg fik en rigtig god lang gåtur.
Godt jeg havde vanter i lommerne, for vinden er kold!
Black var med inde i butikken, mens vi ventede på, at bilen skulle blive færdig.
Han er ret fredelig, og kigger rundt på alt. Det bedste var dog vinduerne, der går helt ned til jorden, så er det jo muligt at følge med i alt hvad der foregår udenfor.
Ha en herlig onsdag.

2 kommentarer:

  1. Jeg håber også at vi får en skøn sommer i år, foråret har i hvert fald været dejligt med masser af sol her hos os.
    Tak for dejlige frokostpause billeder, sikke skønne omgivelser du arbejder i.
    En dejlig dag til dig.

    SvarSlet
  2. Annette: billederne er fra i går. Ida skinner solen sporadisk.
    Jeg har travlt, for jeg skal kun lave en arbejdsopgave mere, så har jeg ferie - resten af måneden.
    Hav en skøn dag i det hollandske. Jeg har netop læst dit indlæg om maleriet...
    ha en skøn dag.

    SvarSlet