søndag den 18. april 2010

Mere gas

Det lykkedes mig at få læst brugsanvisningen til mit nye gasanlæg!!
Det lykkedes også at blive arrig og hidsig, for jeg kunne bare ikke få møtrikkerne til at tage fat.
Heldigvis har jeg en dygtig nabo, som hjalp i nødens stund.
Han brummede over det "franske" ... - hvem kunne dog også vide, at møtrikkerne skulle skrues den modsatte vej af hvad møtrikker plejer at skulle.
Jeg har også fået samlet vognen til at køre gasflasken på.
Tilbage er bare at sætte regulatoren på gasflasken.
Det vil bare den bare ikke.
Så jeg venter et par dage, så får jeg besøg af min søde svigersøn. Han kan.

6 kommentarer:

  1. Kisser, det lyder til at være noget af et projekt du har gang i ☺. Jeg er sikker på, at det bliver godt med gasbrænderen, når engang al mekanikken virker.
    De teposer du laver til kort, det lyder utroligt spændende. Mon vi måske kan være så heldige, at du engang vil vise os et billede af resultatet?
    En rigtig god dag til dig.

    SvarSlet
  2. Annette: teposefoldning lærte jeg for 10-12 år siden af en hollandsk penneveninde. Hun bor for øvrigt i Oisterwijk :) Jeg skal nok vise billeder...

    SvarSlet
  3. Det er jo en større videnskab med sådan et gasanlæg - men det bliver dejligt, når du kan tage det brug og gå på jagt!

    SvarSlet
  4. Madame: ja, det bliver godt, når det engang virker.

    SvarSlet
  5. Kisser, det viser sig af og til at verden slet ikke er så stor, som vi går og tror.
    Hvor er det sjovt, at du har en veninde i Oisterwijk ☺ ☺
    Jeg glæder mig til at se hvordan resultatet af teposerne ser ud.

    SvarSlet
  6. Annette, ja, verdenen er lille :)

    SvarSlet