søndag den 25. april 2010

Klip-klip

Det meste af dagen har jeg klippet - i stof.
Ny badekåbe, 2 tunikaer og 2 lange tørklæder til puslingen min, 2 fleece trøjer til mig selv.
Og riet i lange baner -toppen til min venindes patchworktæppe er riet op bagstykket. Så skal det
kun quiltes :)
Det var det sidste sykursus i denne sæson, og jeg har meldt mig til næste sæson.
Resten af dagen har jeg bare siddet ude i haven på havebænken og strikket.
Åh, hvor har det været godt for trætte ben - køreturen hjem fra Jylland i går på ca. 3 timer trætter bentøjet.

2 kommentarer:

  1. Sikken en produktion, hvor er det flot.
    Jeg synes det var så sjovt. at det netop er en penneveninde fra Oisterwijk, der har lært dig tepose foldning og fortalte min mand om det. Han kunne fortælle mig, at for år tilbage, han mente engang midt i 80´erne, da foldede alle kreative mennesker hernede teposer. Sjovt nok, jeg har aldrig hørt om det, før jeg læste det hos dig.
    Jeg håber at du fortsat må nyde din ferie.

    SvarSlet
  2. Annette: nu skal jeg bare sy tøjet.
    Der må da være en i din mands familie,der folder teposer?
    Jeg har nogle små bøger om det- på hollandsk. Den ene har fået en dansk oversættelse.
    Heroppe i DK har FOF kurser i teposefoldning.

    SvarSlet