lørdag den 17. april 2010

Gas

Nu skulle det være!
Jeg har investeret i en gasbrænder, for jeg har mange meter flisegange og en lang indkørsel, og når der ligger fliser skal der ikke være ukrudt og græs imellem her hos mig.
Og jeg synes, det er lidt besværligt at sidde på hug og fjerne det. Eller koge 100 liter vand. Jeg er ikke den store tilhænger af round-up.
Så gassen vandt! Jeg har nemlig en 11-kg fyldt gasflaske på lager fra de glade campingdage.
Nu skal jeg bare have pakket gasbrænderen ud, LÆST brugsanvisning osv og så kan ukrudtet godt krympe sig.
Hav en herlig lørdag.

4 kommentarer:

  1. Det lyder både smart og miljørigtigt - jeg kan godt forstå, du vælger gasbrænderen! Det er nemlig svært at få bugt med ukrudt mellem fliser.

    Ha' en dejlig søndag aften!

    SvarSlet
  2. God fornøjelse med afbrændingen ;-).

    Min mand købte en sidste år, men han er ikke imponeret. Man skal virkelig være over ukrudtet ofte, for det er jo kun toppen, der bliver brændt af, ikke roden. Men ... det er bestemt bedre end round up! Det går vi heller ikke ind for her ;-)

    SvarSlet
  3. Madame: Det er miljørigtigt. Og jeg glæder mig til at få den i brug.
    God søndag aften til dig.

    SvarSlet
  4. Bente: Helt enig i at man skal være over ukrudtet i flisegangene.
    Men hellere lidt tiere end sidde på hug eller gå med bøjet ryg.
    God søndag aften.

    SvarSlet