fredag den 9. april 2010

Flyttedag

Det er store flyttedag på mit arbejde i dag. Det er altså smart at der er hjul under reolerne (og stolene), så vi har kunnet flytte det hele selv.

Det er gået let og smertefrit, selvom vi var ca. 100, der skulle have ny plads.

Det er ca 3½ år siden min gamle afdeling flyttede ind i det nye fine byggeri. Og siden sommeren 2006 har jeg flyttet 6 gange.
Denne plads jeg har nu er den skønneste, for jeg har vinduesudsigt til 3 sider - ud over kanalen.
Hav en god fredag og week-end.

4 kommentarer:

  1. Ja selvom det er hårdt arbejde at flytte lyder det til at du flytter til et dejligt lokale med fin udsigt.
    Ses på søndag:)

    SvarSlet
  2. Det er ikke det sjoveste at flytte rundt, men med den udsigt du beskriver, så er det det værd.

    God weekend :0)

    SvarSlet
  3. Marianne: det var nemt at flytte og udsigten er bare super.
    Glæder mig til søndag:-)

    SvarSlet
  4. Septemberliv: du kan tro, det er det helt værd.
    Det er så skønt at sidde i MIN fatboy og tænke på noget helt andet i bare 5 minutter.
    Sundt for sjælen.

    SvarSlet