torsdag den 15. marts 2018

En dåbskjole

Min niece havde puttet barn og hund i sin bil i går og satte kurs mod Køge, for jeg havde 
sendt besked til hende om dåbskjolen:
klar til afhentning.
Med sig i bilen havde hun også sin far.
Endnu mere glæde.
Hyggelig eftermiddag.
Det er sjovt med den lille Lulu hund.
Straks hun er inden for døren er hun ude i køkkenet, for der har jeg en kurv med legetøj for hunde.
Så bærer vi kassen ind i stuen og hunden hygger sig.
Det gjorde vi mennesker også.
Jeg havde broderet navn og dato på 2 steder.
Over Nannas navn og ved siden af.
Det er noget med forventningsafstemning....
Så kunne niecen selv vælge, hvor hun synes det var pænest.
Pokkers til arbejde at få pillet det andet op.
Jeg havde syet det for godt.
Det lykkes dog, og hun kan sende kjolen til rens.
Den lille gut er 2 måneder nu og han er vokset 8 cm.
Han bliver lang - ligesom sin far, som er næsten 2 meter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar