mandag den 22. januar 2018

Endelig... og skat

Rengøring af hytten min har været på et absolut minimu, siden jeg havde vandskade i køkkenet.
Der er absolut ingen grund til at bruge energi på rengøring, når der skal komme håndværkere og rode.
Jeg har ventet pænt længe, og i torsdags var jeg bare nødt til at gøre rent (gæstebud...)
Jeg var lige færdig, så ringede de til mig.
I dag kom den rare tagpapmand og besigtigede terrassen.
Den sidste vandskadeudbedring fra 2014 kunne han hurtigt benævne klamphuggere....
Han klager over det og jeg har gjort det samme.
Om det hjælper ved kun guderne.
Men jeg har bestilt helt nyt gulv på den terrasse, og jeg får fine skinner hele vejen rundt og ved dørene.
Ih hvor jeg glæder mig, for jeg er ret så træt af vandskader.

Jeg har også fået en ny årsopgørelse fra det danske skattevæsen for 2016. Bare fordi jeg har meldt mig til at få grøn energi hos mit el-selskab, giver det et skattefradrag, og en hund ind på nem-kontoen.
Tak for det.

4 kommentarer:

  1. Det er aldrig værst med en lille bonus, og skønt at være ovenpå vandskaden snart (:

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget passende, for jeg skal på håndarbejdsmesse nogle dage efter :-)

      Slet
  2. Vandskader er bare ikke sjovt! Held og lykke med renoveringerne!
    Det var en god måde at få hund på - så kan selv jeg lide hunde ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal blive godt, NÅR det en gang med tiden bliver færdigt :-)
      Dejligt med en ekstra hund - den skal med på håndarbejdsmessen i februar :-)

      Slet