tirsdag den 12. december 2017

I biffen

Det var biograftid i dag.
Vi så Suburbicon.
En meget underlig film.
Instrueret af George Clooney.
1 stjerne.
Var vi ikke medlem af biografklub Danmark, havde vi aldrig set den.
Jeg fik også brugt den sidste guf-billet jeg fik i fødselsdagsgave.
Guf-billet = 2,5 l popcorn og ½ liter sodavand (dansk vand til mig).
Godt vi er to til at spise alle de popcorn.
Nu har jeg også fået popcorn nok for de næste fem år.
Jeg skulle lige på posthuset inden forestillingen og hente en pakke.
Jeg valgte så cyklen til byen i dag.
Jeg har ikke cyklet siden september, og det gik ganske fint.
Isen der var havnet på sadlen, mens vi sad varmt indendøre, var hurtig smeltet....
NU kan jeg godt være en smule ærgerlig over, at jeg ikke valgte en cykel med meget lavt stel, sådan forstået at højre ben kun skal løftes 20 cm over jorden og ikke 40 som nu.
Gad vist hvad der er galt med mit ben?
Det får jeg forhåbentligt svar på i næste uge hos lægen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar