torsdag den 7. december 2017

Bil - hoved - ben

Det er skønt at kunne sætte sig ind i sin bil og bare køre ud for bl.a. at handle - store ting kan være lidt svært at tage med i en bus. Endsige håndtere med kun en duelig hånd - den anden skal lige vente en månedstid mere, inden den må løfte mere end 2 kilo.
Min bil er jo blevet "luftet" ved at jeg har startet den og kørt frem og tilbage i indkørslen, så bremserne ikke satte sig.
De første 3 køreture.... viste noget mærkeligt. Ur og øvrige oplysinger fra computeren i bilen nulstillede sig.
Mærkeligt.
I går skulle jeg alligevel ud i bilbyen og var inde hos Fiat for at snakke med dem om fænomenet.
Så nu er der bestilt tid til mandag, for der er noget i udu i det elektriske system.
Og jeg venter i butikken, også selvom det tager 3 timer.
Man kan jo altid gå en tur ned til vandet.... eller strikke en halv times tid.
Noget andet mærkeligt, da jeg - et par gange - skulle sætte mig ind i bilen, ville mit højre ben ikke rigtig lystre, så højre hånd måtte lige hjælpe benet ind.
Der er noget der ikke er som det skal være, så nu har jeg også fået tid hos lægen - til om et par uger.
Når jeg tænker tilbage på mit stunt dernede i det italienske, var det et ordentligt knald mit hoved fik.

1 kommentar:

  1. Bilen kan der gøres noget ved. Gad vist om lægen kan fortælle mig "what to do"...

    SvarSlet