fredag den 24. november 2017

Biografen

For nogen tid siden var jeg i biografen og se "Victoria og Abdul" - med bl.a. Judi Densch i hovedrollen.
Det var en skøn film, som jeg kun kan give alle de stjerner der findes på hele stjernehimlen.
Om Dronning Victoria og en af hendes indiske undersåtter, som hun knytter et særligt bånd til.
Dagen efter min nieces bryllup skulle jeg have været i operabio for at se Tryllefløjten. Jeg har jo købt billetter til alle 10 forestillinger. Men med togbus til staden, var det en anelse svært at overskue at komme tidligt nok op, så jeg fik penge tilbage for min billet, og tænkte, at jeg så kunne se den i Nordisk Films bio i Køge. Men ak, jeg vågnede først kl. halvti, og forestillingen startede kl. 10.
Mine operabio-venner kunne bare berette, at jeg var gået glip af noget helt suverænt.
Det må jeg så leve med.
Da jeg fyldte rundt tidligere på året, fik jeg to bio-billetter til Nordisk Film (OG 2 GUF billetter).
Jeg har inviteret en veninde i biografen i kommende uge, hvor vi skal se Mordet i Orientekspressen - i ny version, med b.a. Judi Densch. Den og det glæder jeg mig meget til.
Bagefter smutter vi en tur i Tivoli. Der er så pænt derinde - med smuk julepynt allevegne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar