fredag den 22. september 2017

Fra den gode side

Endelig viste mine hindbærbuske sig fra sin gode side.
De giver masser af gode bær, som bliver spist direkte fra busken.
De tidlige hindbær havde glemt sine gode manerer, og de var ret begrænset, hvad der var af bær på grenene.
Jeg tror aldrig jeg har oplevet så ringe en hindbærhøst - 1,5 kilo i alt, og det er ganske uhørt (her).

Mens jeg nød hvert et bær (ca. 50-60 gram hver anden dag), kom Viggo forbi.
Jeg har ikke set ham en måneds tid.
Han skal lige hen for at gnide sig op af mit ben, og kløs lidt på siden, så spankulerer han adstadigt videre - som om han ejer hele verdenen.
Det gør han sandelig også - sammen med alle os andre.


2 kommentarer:

  1. Katte kan bare se ud som om de ejer hele verden, de har attitude så det gør noget :-) De har nok manglet sol de hindbær, men lidt har også ret :-) Skøn anløbsplads ved Køge Å, vi har slet ikke været ude at padle i år, når vi havde tid, så var vejret ganske enkelt helt håbløst! Rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ærgerligt som det vejr har været i år. Så må I have padlingen til gode til næste sommer.

      Slet