onsdag den 26. juli 2017

Udflugter

Igen har jeg været på en del udflugter og været meget social.
Sidste skud på stammen var hos venner i deres sommerhus i Nykøbing S.
Vi skulle ud at gå en tur i går - til vandet - og kun 10 meter fra os, så vi denne søde han.
Han tyggede bare videre og rørte sig ellers ikke ud af stedet.
Tænker han måske er syg, for de plejer at piske afsted, når vi mennesker nærmer os

Der var aflejret ret mange sten på stranden, der var ikke en sten ude i vandet.

En gul svamp. Det har jeg aldrig nogensinde set i mit lange liv.
Den er nok giftig.

Vel hjemme igen efter nogle skønne dage
skuer mit øje
denne sæsons første røde tomat.
Jeg har 3 tomatplanter ude på min terrasse, og der er MANGE tomater.
Jeg har købt "vedligeholdelsesfri" tomater, dovenskaben længe leve.

I de kommende dage er helt i eget selskab, og haveplanen er klar.
Visse projekter skal færdiggøres og nye startes, så det er godt med nogle fridage.
Kom det tørt fra en arbejdsfri....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar