onsdag den 12. juli 2017

Min pensionist passion

I mandags var det svært at finde noget at fokusere på - alle de skønne oplevelser fra week-enden skulle lige fordøjes, og så kan det være lidt svært at fokusere....
Selv strikketøjet lå stille.
Det blev til et par lange gåture 9,82 km i alt.
Sidst på eftermiddagen fandt jeg endelig et fokusområde - MAD.
Tænk jeg er stadig så forundret over at jeg elsker at lave mad. Det var en pligt tidligere.
I dag har jeg lavet mad i Det Grønne Hus, og da alle havde spist, kom de hen med deres service og takkede meget for GOD mad, det smagte så godt.
Så bliver jeg meget glad.
De fik blandet salat og falafler, brød med mange kerner i og en sportsroulade. Den smager så fuglene synger.
Der er mange hasselnødder i selve "bunden" - i midten var der flødeskum og friske jordbær.
Håber mesterkokken husker at sende opskriften til mig.
Og min opskrift på falaffel er leveret videre til dem, der gerne ville have den.

1 kommentar:

  1. Uhm - jeg elsker falaffel - med en god salat er det et kongeligt måltid ☺ Det er en glæde at lave mad til andre - især når de kan lide det man laver 😊

    SvarSlet