fredag den 16. juni 2017

Hacker?

I går fik jeg en advarsel på min telefon - der var nogen der forsøgte at logge ind på min Facebookkonto.
Der var også vist et kort - og det var vist nok i Syd Korea.
Jeg skyndte mig selvfølgelig at logge ud af al ting, og oprette nyt password og koder og hvad der ellers var nødvendigt.
Tøhø - det var altså mig selv.
Jeg har en PCer i stuen - til afspilning af musik.
Jeg har en PCer i køkkenet - til dagligdags brug.
Jeg har en PCer på min førstesal - når jeg skal printe og når jeg opholder mig deroppe og skal bruge nettet.
Det er ikke ret tit jeg bruger førstesals PCen, og det var den der var hackeren.
Nå, jeg tror på, at det er sundt for de små grå med lidt forandring på password siden.
Tihi - min førstesal, det kunne være sjovt om den lå i Syd Korea, så fik jeg lang vej, når jeg skulle sy eller i seng.

2 kommentarer:

  1. Hahaha - men hellere for forsigtig ... :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, specielt når der også er apps til bank o.lign.

      Slet