torsdag den 13. april 2017

Når vejret ikke arter sig

så kunne jeg jo ligesågodt gøre noget ved det der garderobeskab.
Selvom jeg hellere ville være i haven, men i regn og blæst ikke så gerne.
Så skinnede solen, så var den væk.
Indedag her - inde i dybet af skabet.
Jeg skulle jo også skaffe plads til min nye store kuffert!!
Der er  sandelig tømt ud - og den ene af de mange poser er båret over til containeren med tøj til genbrug.
Garnlageret er også  gennemgået - bare lidt.
En gang var jeg også meget optaget af at tegne. Det ligger meget stille - det kan jo være det kommer igen, så jeg har gemt en lille smule.
I morgen skal jeg til påskefrokost, og vennerne har 5 børnebørn, der tegner meget.
Så 6 tidsskriftskassetter med karton og papir kommer med i bilen til dem.
Jeg har spurgt, og de vil meget gerne have det.
Sammen med en masse farver og tudser.
God følelse at rydde op og ud - bagefter.

4 kommentarer:

  1. Her bliver der også ryddet ud og ting skifter ejer ☺ Der er garanteret nogle der er blevet meget glade for sådan en ladfuld tegneting ☺ god påske

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, det vakte stor lykke med alt det papir, og jeg var også en del af festen.
      God påske også til dig :-)

      Slet
  2. Åh ja, det er en god øvelse at få ryddet ud og op. Vi var igennem den, da vi flyttede, og alligevel burde jeg allerede gøre det igen ... nok især med henblik på garderoben ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det er jo en never-ending story.
      Jeg har et stort udhus, der står for tur i maj - der er ret meget efter min Finn.... det skal sorteres med hård hånd, og jeg tror jeg er ved at finde den frem.

      Slet