fredag den 24. marts 2017

Tung pakke

Jeg kan da godt lide at have fødselsdag.
Jeg var lige i byen for at handle og da jeg kom hjem, lå denne kæmpe pakke ved siden af trappestenen.
Fra en vinhandler i det jyske.
Hvem har sendt den?

Den var fra 2 meget søde veninder, som jeg har lært at kende i nyere tid - via musikken.
Hi-hi, jeg har fået opdraget dem godt.
De ved jeg ikke drikker vin, men kan godt lide øl.
12 skønne øl - til en tur rundt i Danmark.
Kreativt.
Vejret.
Da jeg fyldte 65 - altså for 5 år siden - sad vi ude i haven hele eftermiddagen, for der var 24 grader.
Mon vi også får det på søndag?
Det ville være perfekt.

3 kommentarer:

  1. Kæmpe tillykke - omend en anelse forsinket ☺ Jeg håber du havde en rigtig dejlig dag og din weekend bliver fyldt med glade gæster ☺ Skøn og velgennemtænkt gave ☺

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene - det er altså først i morgen.
      Ja, det er en skøn gave :-)

      Slet
  2. Ja, Hanne, der findes meget godt øl.

    SvarSlet