fredag den 24. marts 2017

Tung pakke

Jeg kan da godt lide at have fødselsdag.
Jeg var lige i byen for at handle og da jeg kom hjem, lå denne kæmpe pakke ved siden af trappestenen.
Fra en vinhandler i det jyske.
Hvem har sendt den?

Den var fra 2 meget søde veninder, som jeg har lært at kende i nyere tid - via musikken.
Hi-hi, jeg har fået opdraget dem godt.
De ved jeg ikke drikker vin, men kan godt lide øl.
12 skønne øl - til en tur rundt i Danmark.
Kreativt.
Vejret.
Da jeg fyldte 65 - altså for 5 år siden - sad vi ude i haven hele eftermiddagen, for der var 24 grader.
Mon vi også får det på søndag?
Det ville være perfekt.

4 kommentarer:

  1. Kæmpe tillykke - omend en anelse forsinket ☺ Jeg håber du havde en rigtig dejlig dag og din weekend bliver fyldt med glade gæster ☺ Skøn og velgennemtænkt gave ☺

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene - det er altså først i morgen.
      Ja, det er en skøn gave :-)

      Slet
  2. Godt øl er godt! Tillykke med den dejlige og opfindsomme gave. Der findes så meget godt øl efterhånden. Jeg kigger altid efter øl fra mikrobryggerierne, for der er der puslet om øllet, og de smager simpelthen bedre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Hanne, der findes meget godt øl.

      Slet