torsdag den 30. marts 2017

Smart TV

Jeg havde et lækkert TV for et par år siden med smart TV, som jeg brugte en del - primært youtube.
Det var dog frygtelig besværligt at taste ønskerne ind.
Tv'et afgik ved døden en måneds tid efter garantiperiodens udløb.
Min svigersøn købte et nyt TV for mig og installerede diverse ting til det. En meget billigere model!!!
Nu er det vist omkring et par år gammelt og jeg har ikke haft lyst til at installere smart tv .... Når det gamle var så besværligt.
Men for et par dage siden tog jeg mig nu sammen og gjorde det.
Det er sandelig helt anderledes end det gamle.
Nemt at taste ønsket på den kunstner jeg ønsker at høre/se.
Jow-Jow, det er skønt at blive glædelig overrasket.

2 kommentarer:

  1. Godt du blev glad for dit smarte tv!
    Vi bruger næsten kun Cromecast, for så opererer vi fra computeren, hvilket vi synes er supernemt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan da være værd at overveje også at investere i en Cromecast....

      Slet