lørdag den 25. marts 2017

70

I går 69 år.
I dag 70 år.
Støvets år kaldes det også.
Det er en mærkelig følelse. Mere mærkelig end ved tidligere skift i årtiet - det første ciffer i tallet.
Jeg tænker tilbage på 1990, da min mor fyldte 70. Vi holdt fest for hende her i huset.
Hun havde nemlig brækket sin arm - hun var snublet ned af en stige.
Jeg har lavet mad - meget mad.
Til alle gæsterne - familien i dag.
Og senere en fejring - med venner.
Ja, og det er snyd, for jeg får kun lov at have fødselsdag i 23 timer!!!

5 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Må I få en dejlig dag, og sikke mange lækkerier, I skal have :-)

    SvarSlet
  2. Hip hip og tillykke - jeg håber, du blev fejret godt og grundigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Conny - åh ja, det var en vidunderlig dag.

      Slet
  3. Det var den skønneste dag, Hanne.
    Min næste runde er om 10 år - tihi.

    SvarSlet