lørdag den 25. marts 2017

70

I går 69 år.
I dag 70 år.
Støvets år kaldes det også.
Det er en mærkelig følelse. Mere mærkelig end ved tidligere skift i årtiet - det første ciffer i tallet.
Jeg tænker tilbage på 1990, da min mor fyldte 70. Vi holdt fest for hende her i huset.
Hun havde nemlig brækket sin arm - hun var snublet ned af en stige.
Jeg har lavet mad - meget mad.
Til alle gæsterne - familien i dag.
Og senere en fejring - med venner.
Ja, og det er snyd, for jeg får kun lov at have fødselsdag i 23 timer!!!

6 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Må I få en dejlig dag, og sikke mange lækkerier, I skal have :-)

    SvarSlet
  2. Hip hip og tillykke - jeg håber, du blev fejret godt og grundigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Conny - åh ja, det var en vidunderlig dag.

      Slet
  3. Hvor skønt! Jeg læser, at du har haft en dejlig rund dag. 70 er da lidt af et skarpt hjørne at runde, men hvad pyt, det er 60 jo også. 60 er min næste runde om 6½ år. Jeg må indrømme, at jeg frygter det lidt.

    SvarSlet
  4. Det var den skønneste dag, Hanne.
    Min næste runde er om 10 år - tihi.

    SvarSlet