tirsdag den 21. februar 2017

Alp Dazzle og andet

For ca 10 år siden købte jeg i den lokale patchworkbutik noget Alp Dazzle garn, og strikkede en bluse (som jeg har og bruger endnu).
Der var 200 gram tilbage, og de er brugt nu - sammen med 450 gram Secondo Big fra Lana Grosse, og tilsammen er det blevet til denne bluse.
Secondo Big er bomuld, silke og en anelse polyamid. Det kan ikke ses på billedet, men det er blankt.
Alp Dazzle er 10-12 forskellige sjove garner bundet sammen.
Model: egen.


I går skulle jeg skift pære i en lampe, og jeg bandede fælt. Hvorfor skal det være så p.... svært at skifte den lille dims ud? Det hele skal skilles ad, og jeg blev lettere hidsig - jeg kunne ikke finde ud af om det var fordi elektrikeren er gået hinsidan eller om det er på mig selv, og manglende evner udi at skifte pærer.
Men det lykkedes og der er igen lys over land.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar