tirsdag den 13. december 2016

Advents- og julegave

Adventsgaven i den anden søndag fra min pusling var en USB-nøgle (jeg er storforbruger af dem) og en opskrift på et sjal med titlen ÅRHUS.
Adventsgaven den tredje søndag var 2 nøgler garn i blå-grønlige nuancer.
Jeg har MÆRKET og trykket meget på den fjerde pakke, og gætter der er garn i den også.
Temaet afsløres juleaften.
Jeg tror jeg har gættet det ....

Da jeg var i LIBERTY i London, så jeg nogle grydelapper til at stikke hånden ned i.
Ganske smart - i stedet for grillvanter.
Har produceret et par, som jeg troede jeg selv skulle have.
Næ, det bliver julegave til svigerbarnet - til grillen udenfor.
Jeg skal have gang i en storproduktion.
Stof har jeg jo rigelig af - og mellemfoer med asbest eller sådan noget lignende.
Det er i hvert fald noget der afviser varmen....

4 kommentarer:

  1. En USB-nøgle er en skøn gave. Dem kan man aldrig få for mange af. Jeg skal fx have købt en på fire GB (vist nok) så jeg kan lægge mit styresystem derover, og på den måde få gang i min bærbare igen. Den er helt død.

    Det er nogle rigtig flotte grillvanter/grydelapper. Du er bare så dygtig!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, USB-nøgler er geniale. Du må have gang i den bærbare igen.

      Slet
  2. Hvor er det spændende, at få sådan en betænksom adventsgave - så hyggeligt ☺ og de fine grill-grydelapper kan jeg godt forstå du må lave nogle stykker af ☺

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, garn er noget af det skønneste at få som gave. Ja, der er allerede gang i produktionen af grydelapperne.

      Slet