fredag den 4. november 2016

Skarp træning

Jeg er gået i skarp træning, fordi når jeg skal til London med min familie (i næste måned), er der jo en del unge mennesker med og med min høje alder.... skal jeg jo ikke halte alt for meget bagefter, når vi er ude at nyde livet i byen.
Så dagligt er jeg ude at gå langt, gør gymnastik/yoga dagligt og 3-4 gange om ugen i LOOP for at konditræne (primært pga min vejrtrækning, som tog en smule skade af flisen) - og mandag er der jo 1½ times yoga. En dag i ugen er jeg også på lang vandring i de københavnske gader - som regel efter min studiekreds. Der er stadig også en smule havearbejde tilbage.
Al den motion giver god energi og alligevel er det nemt at finde afslapning når tiden er til det.

2 kommentarer:

  1. Sikken aktivitet. Jeg er overbevist om, at din krop er glad - og du bliver det sikkert også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, jeg elsker at være i bevægelse :-)

      Slet