mandag den 7. november 2016

Min symaskine

I sidste uge manglede jeg kun et par sømme på en dug som skal gives til Kirkens Korshær, så gik min symaskine i stykker.
Da jeg alligevel skulle på arbejde i det grønne hus om onsdagen, tog jeg symaskinen med i bussen og afleverede den i symaskineforretningen. De har nemlig aflevering af symaskiner til værksted om torsdagen.
Langtidsparkering i Køge (mere end 3 timer) ligger lidt langt væk fra symaskinebutikken, så det var lige så nemt at tage den med i bussen.
Jeg forklarede hvad der var galt med den i butikken, og bad om at få et tilbud.
De har lige ringet og fortalt, at det vil koste ca. 650 kr.
Jeg havde sat en max grænse på 2000 kr., og jeg må have lydt ret begejstret, da jeg hørte beløbet.
Jeg er nu nem at begejstre - og kan det så smitte omgivelserne, er det jo godt.
Symaskinen kommer hjem igen på torsdag.
Når jeg henter den, kører jeg i bil efter den. Den vejer godt til. Der er 1 times parkering på Torvet, og det skulle være muligt at finde en plads, så jeg ikke skal ha den med i bussen en gang til.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar