onsdag den 26. oktober 2016

Tirsdagens udflugt

Tirsdag er studiekredstid på Frederiksberg.
Jeg gik en anden vej fra stationen end jeg plejer, og så dette hus.
Det var til salg - 10,5 million gode danske kroner!!!

Da studiekredsen var færdig, kunne jeg lige nå en forestilling i Imperial Bio.
Det er mega mange år siden jeg har været i den biograf.
Den er vanvittig flot, og har plads til 1002 tilskuere, og imponerende teknologi.
De viste et klip med regnvejr, og helt uvilkårligt kiggede jeg op, for det føltes som om det regnede.
Jeg glæder mig allerede til forårets 5 operabios forestillinger - billetter er købt.
Jeg så filmen INFERNO i går med Tom Hanks og Sidse Babett Knudsen.
De spiller begge to bragende godt.

Jeg kan jo også godt lide at bruge mit Tivolikort, så selvfølgelig skulle jeg ind at se Halloween.
Der var så flot alle vegne.
Der er brugt mange tusinde græskar.
Jeg sad ude i det skønne vindstille vejr og nød en kop kaffe.
Ganske skønt kørte toget hjem til Køge "helt normalt.





2 kommentarer:

  1. Eeeej, jeg bor her jo til daglig, men nu får jeg helt lyst til at tage på safari i mit 'hood'! Og gå i biffen (jeg kan heller ikke huske hvornår jeg sidst har været hverken i Imperial, eller bare i biffen)... Og se Sidse Babet. Jeg knus-elsker hende!
    Det lyder som en rigtig dejlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Skøreliv, på safari med dig 😊 Sidse gjorde det supergodt i Inferno 😉

      Slet