fredag den 5. februar 2016

Pist væk

I går aftes var jeg til foredrag i Roskilde.
Jeg havde min nye skønne blå cowl på. Jeg er (var) meget glad for den.
I dag, da jeg skulle på første gåtur med Black, hang cowlen ikke på sin plads.
Stor var min forundring, og jeg måtte virkelig grave godt i hukommelsen for at genkalde mig vores "afgang" fra foredragslokalet.
Jeg var sikker på, at jeg havde den på, da vi gik.
Åbenbart ikke, for den ligger ikke i Vivis bil, og den er ikke her på matriklen.
Jeg må ringe på mandag for at høre om den har en hittekasse!
Eller håbe på, at den ligger i foredragslokalet, når vi skal til næste foredrag - om 2 uger.
Øv.

3 kommentarer:

  1. Nej hvor er det ØV! Jeg håber, den er fundet og nu ligger og venter på dig.

    SvarSlet
  2. Surt - og man går jo ikke lige og taber sådan en midt på gaden, så du må vel have (for)lagt den et eller andet sted? Håber du finder den igen.

    SvarSlet
  3. Årh nej også har du lige strikket den færdig - øv. Jeg håber, den dukker op igen.

    SvarSlet