torsdag den 3. december 2015

Min pakke fra det engelske

Jeg skulle have modtaget en pakke i mandags fra England.
Pakken kom ikke.
PostNords kundeservice blev kontaktet, og i dag er jeg blevet ringet op af Bo derfra.
De har ledt overalt og pakken er bare væk.
Det er altså vildt mærkeligt, når postmanden m/k sender mig to SMSer om at den er leveret i min postkasse.
Hvor er det dog, at det går galt?
Bo sagde at jeg skulle kontakte sælger og bede dem om at starte en reklamationssag overfor PostNord.
Ind på sælgers hjemmeside, og jeg har tidligere været i e-mail kontakt med dem. Jeg tror jeg har brugt mindst en time på at zappe rundt for at finde "Contact us".
Normalt er der et link ud for den vare, man har bestilt - men ikke ud for min vare under min konto.
Endelig lykkedes det, og nu er jeg jo ganske spændt på svar, for jeg har også bedt dem sende mig en ny vare.
Det er jo musik jeg har bestilt.
For nogle år siden bestilte jeg en film hos samme sælger. Den kom ikke. Jeg kontaktede sælger, som boede i Italien. Han sendte en ny. Det gentog sig et par gange. Til slut blev vi enige om, at jeg fik pengene tilbage.
Ejendommeligt nok kom filmen efter jeg kan ikke huske hvor mange måneder. Straks kontaktede jeg Italien og fortalte at filmen var kommet, og at de skulle trække beløbet fra min konto igen. Stor glæde alle vegne.

5 kommentarer:

  1. Jeg synes det er noget underligt noget, og hvis jeg var PostDanmark, ville jeg nok krydsforhøre vedkommende, der sendte den sms. Jeg håber din musik dukker op!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, den er heldigvis dukket op..

      Slet
  2. Åh, hvor er det bøvlet med det postvæsen, nogle gange. Jeg x'er fingre for, at du snart får din musik.

    SvarSlet
  3. Hanne, det hele fik en lykkelig udgang :-)

    SvarSlet