søndag den 22. november 2015

Sne og beskæring



Whaw for et snevejr.
Jeg kan godt lide at bo her, for kommunen fejer og salter både vej og fortov.
HVIS jeg selv skal ud at køre, skal jeg "bare" fjerne de volde, sneskraberne laver.
Og når det nu ikke er nødvendigt, får det bare lov at ligge.

Det ser ud til at jeg har fået beskåret en del træer.
Skønt, at naturen hjælper, de skulle nemlig beskæres.
Jeg er dog meget spændt på at se hvor meget der er beskåret i mit rhododendronbed.

Der er nok ikke til at se ret tydeligt, men nogle af bagboens træer i skoven er knækket.

5 kommentarer:

  1. Ja, sikke et læs sne vi har fået, Kisser! Vi må håbe, der ikke er sket alt for mange skader. Her lå hækken og mine rododendronbuske ned under vægten af al den sne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, jeg håber dine rhododendronbuske har klaret sig. Mine er blevet beskåret. Fint nok, når jeg ikke selv har nænnet det, men de trængte.

      Slet
  2. Hanne, ja det er rart at kommunen ordner vejen.
    Velbekomme :-)

    SvarSlet
  3. Det er helt underligt at sidde at se på dine snebilleder - de er kun en uge gamle! Mon du har fået overblik over skaderne/beskæringerne. Hos os er det meste af sneen væk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har fået overblik over skaderne, og der bliver en del oprydningsarbejde. Men det bliver først, når dagene igen begynder at blive længere.

      Slet