mandag den 26. oktober 2015

Gode vaner

Der er nogen, der siger, at en god vane er 3 uger om at blive indarbejdet. Og samme tidsrum for en dårlig vane at blive udfaset!!! I de 3 uger skal man "bare" give sine gode eller dårlige vaner fuld opmærksomhed.
Min gåfunktion har fået fuld opmærksomhed fra 30. september - pga mit dårlige knæ. Nu er det en ganske god vane at skulle gå ca. 5 km om dagen, gerne mere. Det afhænger dog af øvrige aktiviteter - der er stadig en del at gøre i en stor have, en smule rengøring skal jo også til, og uden mad og drikke går det jo heller ikke.
Altid godt at være i god træning, når noget godt venter forude - til foråret.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det flot, at du har trænet dit knæ op ved ganske enkelt at gå så lange ture. Nu så jeg godt, at du i dit svar til min tidligere kommentar skrev, at gangfunktionen er en automatfunktion, men jeg synes alligevel, det er flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne. MEN der skal jo noget til at sætte automatfunktionen i gang, og det er så viljen og lysten :-)

      Slet
  2. You are point to the topic and well explained each points in a perfect way. I like the way you have written this article. Thank you so much for sharing...

    SvarSlet