tirsdag den 2. juni 2015

God service

I går var jeg inde for at købe en rensediskette til min dvd afspiller hos forhandleren, hvor jeg har købt den.
De havde ikke sådan en. Fordi - den gør mere skade end gavn.
Man kan rense drevet med propylalkohol, for det efterlader ingen ridser.
Hvor gammel er den? spurgte de. Et par år og nogle måneder. De fandt mit køb i deres onlinekartotek og kunne fortælle:
Der er tre års garanti på den. Kom ind med den, så renser vi den.
Det kalder jeg god service.

6 kommentarer:

  1. Åhh, flere af den slags historier. Det er så dejligt med god service - også selv om man i virkeligheden er berettiget til den, som her - men det vidste du jo ikke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, som din egen oplevelse med 3 og modemet, er det skønt at erfare, at der stadig findes god service.
      Vi er blevet så vant til "ingen service", at vi bliver overrasket, når der er god service.

      Slet
  2. Supergodt - det er service, der vil noget. Mere af den slags tak. Men det er egl. pudsigt, at det er blevet sådan, at man bliver overrakset over god service. Det burde da være normen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, det er trist, at vi skal blive overraskede over den gode service, der burde være en selvfølgelighed...

      Slet
  3. God service er skøn, så jeg kan godt forstå du blev glad :-)

    SvarSlet