tirsdag den 16. juni 2015

Fint lille sæt

Hue og halsedisse til en lille pige ude i verdenen.
Jeg synes det er blevet så kært, og håber at det kan få lov til at følge ad på sin vej ud til sin ejermand.
Det er en fornøjelse og glæde at strikke til "Children of the World", der lever under barske forhold.
80 gram garn og et par timers arbejde.

Jeg var på besøg hos en veninde i aftes, og hun havde et af sine børnebørn på besøg.
Lukas er 11 år, og en (meget) charmerende lille gut. Og med et godt snakketøj.
En af de andre veninder havde problemer med sin telefon, og det fixede Lukas lige.
Børnene og de unge i dag ved lige præcis hvilke knapper de skal trykke på.
 
PS Det er en lille smule besværligt at strikke med savhullet i min pegefinger. Den stritter så underligt. Men strikke det skal jeg!! Min egen form for meditation.

2 kommentarer:

  1. Ja det lille sæt er så nysseligt, og jeg lige se en sød brun lille pige i det.

    SvarSlet
  2. Så fint lille sæt du har strikket!
    Åh ja, hvor du ret med hensyn til de unge mennesker, der er flasket op med mobiltelefoner og andet isenkram, som de behersker suverænt.

    SvarSlet