torsdag den 16. april 2015

Afrodite

Jeg er blevet færdig med at strikke Afrodite - opskrift af Karen Noe.
I en skøn pink farve i Lana Grosse kvalitet Oro - halvt bomuld og halvt uld.
Det tog kun 9 dage - det er længe siden, jeg har været så kort tid om at strikke en bluse.
Og jeg undrer mig såre, hvorfor jeg er utilfreds med den.
Jeg synes den er for kort og for bred - trods nøje udregning ud fra strikkefasthed.
Min søde datter siger, at jeg nok er for perfektionistisk!!
Halsudskæringen er også alt for vid.
Foto fra min mobil vil heller ikke overføres til min PC.
Gad vist hvad det er jeg er uvenner med???
Jeg kan da heldigvis gøre noget ved halsudskæringen, den får en hæklet række muslinger, det vil klæde blusen.
 

1 kommentar:

  1. Ved brug af Iphone til pc, så skal du naturligvis bruge den hvide opladningsledning.
    Når du så har fået den sædvanlige boks med indhent fotos mv. på pc, så skal du huske at give adgang på din Iphone. (Den spørger vist om, du vil godkende pcén, og så sige ja.
    Jeg har lige gjort det samme -))

    SvarSlet