mandag den 30. marts 2015

Strik



I går fik jeg afleveret MERMAID færdigstrikket og færdigmonteret til datteren.
Hun får selv lov til at vaske den!!
Jeg startede på den i april sidste år, og er "allerede" færdig. En ægte Ufo.
Fik ikke lov til at tage billede af den med model indeni.
Den var i tre lilla farver, og blev meget smuk.
Datterens yndlingsfarve er lilla.
Hun havde fire nye Hanne Falkenberg Kit med til mig.
Hun kan desværre ikke strikke på de helt tynde pinde mere - en følge af hendes manglende bindevæv.
En slå om trøje, en Mermaid mere, en bluse med høj hals og Plisse.
Det bliver højst tænkeligt den med høj hals jeg starter med.
Hun vil ikke have Plisse - heldigvis, for den har jeg strikket til mig selv en gang, og jeg husker at mønsteret var dumt at strikke.
Mermaid nr. to venter lige et årstid.
Intet af det haster, så det bliver når jeg har lyst.
For tiden har jeg lidt på pindene til "Children of the World" via Røde Kors og et par stykker på de helt tynde pinde til mig selv.
Jeg stortrives med 4-5-6 strikketøjer i gang ad gangen.
Jeg fik også lidt garn i fødselsdagsgave:
Ærmeling fra Geilsk og
"noget" tykt blå til en cawl.

1 kommentar:

  1. Det er dejligt at køre flere ting på en gang. Her var det dog ved at tage overhånd, så nu har jeg gang i projekt tøm kurven. God dag til dig...

    SvarSlet