tirsdag den 3. marts 2015

Færdigt arbejde

Tømreren er lige kørt.
Smeden har også været her - for at samle afløbet, som løber i etageadskillelsen.
Nye profilbrædder er sat op i loftet, og MDF plade på væggen
Listerne kunne de heldigvis genbruge.
DE HAR GJORT RENT og
taget ALT affald med sig.
Flot arbejde.

Jeg troede lige, at jeg kunne bruge hele dagen i morgen på rengøring i hele hytten (den nederste etage), og få pakket til jeg skal rejse på torsdag.
Planer er til at ændre.
Maleren kommer i morgen KL SYV, og jeg har lige fået at vide, at han maler HELE loftet, så det bliver ensfarvet.
Så er det hele overstået og jeg får musik i fødderne og armene og gør rent - her skal nemlig være næsten klinisk rent, når min datter kommer for at bo og passe Black, mens jeg er ude på farten.
Den søde tømrer har brændt det tagpap fast, som havde løsnet sig.
Jeg er så glad og taknemmelig for hjælpen.

8 kommentarer:

  1. Sådan skal den skæres.

    SvarSlet
  2. Det er sørme da dejligt for dig. Tænk at det kan gå så smertefrit med de rigtige mennesker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, ja det gik stærkt, da de endelig kom i gang :-)

      Slet
  3. Godt det hele alligevel flasker sig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Pia, det er så skønt alt sammen.

      Slet
  4. Hvor er det dejligt, at det nu er gjort. Rigtig god tur i morgen, Kisser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Madame, så skønt. Og tak :-) Maleren er lige ankommet.

      Slet