fredag den 13. marts 2015

Fotos

Jeg er - til stadighed - i gang med grundig renovering af samtlige gemme.
Også fotos.
Desværre er der en årrække, der mangler bare fordi jeg var "med på noderne" og fik et digitalkamera, lige da de blev lanceret. Ind på computeren med billederne - og disse billeder er gået tabt.
Heldigvis for min gode hukommelse, og de indre billeder.
Alle papirbilleder er blevet gennemgået godt og grundigt, og når der kommer besøgende på matriklen, bliver de tvangsindlagt til at se billederne, for det kunne jo være, at der var nogen de gerne ville have.
Min svoger og svigerinde har været på besøg i dag, og min svoger har næsten ingen billeder fra sin barndom. Et par skilsmisser og flytninger o.lign. og billederne er gået tabt.
Jeg kunne heldigvis bidrage med nogle skønne fotos fra hans barndom, og nogle herlige billeder af mine svigerforældre, som jo er min svogers forældre.
Han fik lov til at vælge og vrage, og gik herfra som en meget lykkelig mand. Det er han nu i forvejen, men meget glad for billederne.
Der var også et skønt billede af ham selv og min Finn, som to små søde drenge - et helt fantastisk godt foto. Han har mere glæde af det end jeg har, så selvfølgelig skulle det med ham hjem.
Dejligt at kunne glæde sine omgivelser.

2 kommentarer:

  1. Det er en rigtig god ide at dele ud af billederne, inden ens arvinger skal til at kigge på dem, og hvor vi vist godt ved, at de vil kassere med hård hånd. Jeg er selv begyndt på det samme - der vil oftest være nogen, der vil blive mere glad for billederne end deres nuværende ejermand.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, lige præcis. Min arving vil være ganske barsk med at kassere. Jeg gætter på, at hun vil bestille et eller andet firma til at komme og tømme det hele.
      Så det er bare med at dele ud til dem, jeg tror, vil have glæde af det her og nu.

      Slet