onsdag den 25. marts 2015

En skøn dag

Det var den skønneste dag i går i selskab med datteren.
Jeg hentede hende hos tandlægen, og jeg måtte meget gerne deltage i konsultationen, men jeg blev pænt udenfor, og da de var færdige fik jeg mit kram af tandlægen.
Vi var ude at shoppe lidt og spiste dejlig frokost på en af mine yndlingsrestauranter, hvor de oven i købet spillede min yndlingsmusik - bare et par numre.
Vi var også henne i det grønne hus, og datteren fik nogle skønne billeder af området. Jeg vidste godt, at det er et gammel hus, men så gammelt!! Det er faktisk fra 1734 - meget flot renoveret i murstenene.
Vi gik ret meget, og senere på aftenen brokkede mit knæ sig. Der gemmer sig åbenbart noget væske derinde. Gad vist hvor lang tid det tager før det kan finde på at forsvinde.
Men på opfordring har jeg ringet til lægen i dag for at få en tid til det knæ.
Jeg fik en tid den 13. april om eftermiddagen!!
Er mit knæ normalt til den tid, aflyser jeg selvfølgelig tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar