torsdag den 26. marts 2015

Dåbsattesten

min dåbsattest fortæller mig, at tallet ændrer sig i dag, og jeg kan føje endnu et år til talrækken, jeg har talt på siden jeg blev født. Min helt egen personlige talrække.
Følelsen er nu den samme som i går.
I dag er jeg inviteret ud til frokost, kaffe og hygge af veninden med Burberry frakken.
Vi mødes på metrostationen på Frederiksberg (vi plejer at drøne rundt i det indre København, så lidt forandring skal der til).
Frederiksberg centret - det ny renoverede - åbner lige præcis i dag, og så ser vi hvad der sker.
Morgentraditionen her i huset er lavet om, siden bageren lukkede for et par år siden. Ved alle fødselsdage gik jeg til bageren med hunden ved seks tiden om morgenen. Nu går jeg bare morgentur med hunden og spiser den sædvanlige morgenmad og i dag med et blødkogt æg, som er et hit både hos Black og mig.

14 kommentarer:

  1. Du skal da have et stort tillykke og ønsket om, at du må få præcis den dag, du ønsker dig.

    SvarSlet
  2. Tillykke Kisser med fødselsdagen.
    Frederiksberg centeret lyder som et godt alternativ til København rundt.
    Mårrække du få en dejlig dag ☺

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kari.
      Vi opgav centret - der var alt for mange mennesker.

      Slet
  3. TILLYKKE!
    Jeg håber du får en dejlig dag - vejret ser ud til at bedres, så du har vist haft lidt indflydelse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen. Det blev den skønneste dag :-)

      Slet
  4. Tillykke! Det er en fin dag at have fødselsdag. Min mormor havde også fødselsdag i dag.

    SvarSlet
  5. Tillykke :-) Jeg håber dagen blev som ønsket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia. Fuldstændig som ønsket :-)

      Slet
  6. Gratulerer med dagen, Kirsten. Håper du hadde en flott dag. Feiringen med slektninger på forskudd hørtes riktig hyggelig ut.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ingeborg - dejligt at se dig her :-)

      Slet
  7. Hjertelig tillykke med i går, Kisser! Jeg håber, du havde en skøn dag med veninden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame, det blev en uforglemmelig dag.

      Slet