fredag den 9. januar 2015

Min, min, min, min...

Min cykel
Min bil
Min hund
Mine tænder
Mine ben
Min og mit....
Jeg hentede min bil i går...
I dag har jeg hentet min cykel (og medvind på cykelstien på vej hjem)
På diverse værksteder.
Min hund bor her og fortæller mig, når vi skal bruge
mine apostlenes heste - ganske tydeligt, så går vi tur...
Mine tænder sidder i min mund, og jeg kan nemt finde tandlægen, når de er i udu.
Det meste har været i udu i dette år - anno 2015.
Transportmidlerne er hentet og i topform.
A. hestene er næsten det samme.
Jeg var til LOOP MAX i går aftes, og så er dagen derpå en lille smule ømhed - det er træning på højt niveau (også for gamle damer som mig).
Mine tænder skal være i "du" fra næste uge, når tandlægen har været der.
Der er absolut ingen penge i hverken
cykler
biler
hunde
tænder.
Pyt, bare det hele virker.
Ha en fornøjelig week-end med at gøre det DU ELSKER AT GØRE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar