torsdag den 4. december 2014

Mit kedelige barn

i denne måned er det 2 1/2 år siden mit barn fik transplanteret to nye lunger, og der er jævnlig opfølgning på Riget, hvor hun også skal hente sin medicin.
Der foretages mange prøver hver gang, og beskeden i dag lød, at hun er kedelig, for der var absolut intet at bemærke.
Så hendes egen skønne kommentar: ja, jeg er r..kedelig.
Hun fortæller også om, at hun møder sine ligesindede, de bliver jo indkaldt på nogenlunde samme tid.  De har udviklet et specielt venskab, og det bedste af det hele er deres barske humor indbyrdes og latteren bølger gennem gangene derinde. Det smitter....

6 kommentarer:

  1. Jeg ville også være lykkelig over at have verdens kedeligste barn i den sammenhæng! Tillykke med hende og hendes nye liv :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det er skønt at have et kedeligt barn, som ellers sprudler af humor og liv og latter :-)

      Slet
  2. Ja, jeg er da fuldstændig enig :-) Hold da op, hvor er hun sej :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, ja - hun er godt nok en sej en og humøret er altid i top :-)

      Slet
  3. Tillykke. Sikke en lykkelig historie, så er der da noget ved at være kedelig. Jeg kender jo efterhånden selv lidt til sundhedsvæsenet, og vil selv gerne snart være kedelig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Hanne, jeg så også gerne at du var r...kedelig på det punkt :-)

      Slet